sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Soon you are here

Magen började växa ordentligt kring v. 28 
Sedan dess har den bara vuxit & vuxit 
Nu befinner jag mig i v. 36 (sista bilden)


2014 har börjat bra, Kim har inlett en hälsosam 6 veckors diet.
Aldrig har vi haft så grönt i kylskåpet & så mycket frukter på bordet.
Han far & motionerar varjedag & jag har orkat hänga på.
Ryggen ställer till med problem ibland men ananrs går det fint! 
Kroppen känns verkligen annorlunda & frisk då man äter hälsosamt & rör på sig dagligen.
Något jag verkligen skall fortsätta med efter förlossningen.
Inget godis eller onyttigheter i detta hushåll inte! 

4 veckor kvar till beräknat datum, känns verkligen att det närmar sig.
Magen har sjunkit & man känner verkligen att en 2kg+ bebis tynger på pissblåsan.
Måste springa på WC hundra gånger per natt, känns det som.
Vi flyttade babysängen till sovrummet idag, så får jag laga klart i skötrummet.
Ifall våran prinsessa bestämmer sig för att titta ut tidigare. <3


Goda fortsättningar på året till er alla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti